Unicorn Retail представи своя шоурум

октомври 16, 2013 Няма коментари »
Unicorn Retail представи своя шоурум

На специално медийно събитие бяха представени колекции Есен-Зима 2013-14 на Shana, Warehouse, Oasis, , French conection, Smash!, Boux Avenue, LIST и Silvian Heach
Unicorn Retail Group, най-голямата търговска модна група в България представи своя мулти марков шоурум. Едновременно с това бяха презентирани и новите колекции на избрани международни модни брандове, сред които Shana, Warehouse, Oasis, French Conection, Smash!, Boux Avenue, LIST и Silvian Heach. СТРАНД Бургас, първият лайфстайл и търговски център в страната, който отвори врати през юли 2013, вече е домакин на първите магазини на новите марки.
IMG_7275

IMG_7174

IMG_7168

IMG_7098

IMG_7080

IMG_7074

IMG_7053

IMG_7047

IMG_7039

IMG_7007

IMG_6929

IMG_6924
ПОВЕЧЕ ЗА ПРЕДЛАГАНИТЕ ЛЕЙБЪЛИ
Shana предлага дрехи, обувки и аксесоари, предимно за млади момичета. Shana е създадена през 2010 година от Хулиан Имаз, един от водещите експерти в модния бизнес.. Роден в Тудела, Имаз започва своята кариера в текстилния бизнес в Барселона, където започва да работи като доставчик на международни компании като El Corte Ingles и Inditex. Компанията му произвежда над 50 милиона бройки облекла на година за Inditex, предимно фокусирайки се върху младите хора, което се потвърждава и от създаването на Berska – марка която той ръководи от 1998 до 2000 година.
Smash разчупва скуката и смята, че всяка жена заслужава да бъде облечена по оригинален начин всеки ден от седмицата, при това на достъпни цени. Вдъхновение за бранда са дамите, които са спонтанни, независими, свободомислещи и забавни, жени, които искат да избягат от монотонната и скучна мода. Облеклата на марката отразяват този темперамент! Запазена марка на Smash! са принтовете и оригиналните щампи. Всяка колекция съдържа свежи и разнообразни дизайни с ясната цел да бъдат достъпни. Марка, която отправя недвусмислено послание – свежа, различна, младежка мода, даряваща на хората, които я носят радост и оптимистичен дух.
Warehouse е британска марка за дамско облекло и аксесоари. Първият магазин на Warehouse отваря врати в Лондон през 1976 като основната цел на марката е била да направи модата достъпна за всички. Концепцията е дело на Джеф Банкс и Морис и Майкъл Бенет. В ранните години на 80те излиза и първия иновативен за времето си каталог за поръчки по пощата на Warehouse, на чиито страници са били Наоми Кембъл, Кристи Търлингтън, Стефани Сиймур и Анди Макдауъл. През годините марката се развива и към момента има над 300 магазина. Визията на марката се запазва същата през всичките тези години, винаги следвайки най-актуалните модни тенденции. Отличителният почерк на марката продължава да бъде все така изразителен благодарение на екипа от дизайнери, които създават облекла, предназначени единствено за клиентите на Warehouse.
Oasis е британска марка за дамско облекло, обувки и аксесоари. Oasis е за всяка жена, която иска да подчертае своята женственост и индивидуалност. Марката е един от най-популярните британски брандове и предлага стилно дамско облекло, обувки и аксесоари. Освен магазините във Великобритания и Ирландия, които са над 300, брандът присъства в още 19 страни в Азия, Средния Изток и Русия. Oasis разполага с екип от дизайнери, които създават колекции единствено и само за бранда. Те се гордеят със своите женствени и очарователни дизайни, които най-накрая решават проблема на всяка жена „имам много дрехи, но нямам какво да облека“. С това те приканват всяка дама да освободи малко място в гардероба си за Oasis.Eдна от запазените марки на бранда са принтовете. От сладките полка точки до луксозни леопардови шарки, марката винаги е крачка напред в търсене на следващия актуален принт.
French Conection, позната също като FCUK е модна марка, основана през 1972 г. и базирана в Лондон, Великобритания. Марката предлага дамски и мъжки облекла и аксесоари според най-последните световни модни тенденции. Колекциите на French Connection обхващат, както ежедневни и спортно-елегантни модели, така и облекла за специални случаи и коктейл.French Connection е предпочитана марка от редица световноизвестни звезди, сред които Кейт Мидълтън, Анджелина Жоли („Мистър и мисис Смит”), Нина Добрев („Дневниците на вампира”), Джесика Алба („Sin City”) и др. French Connection се продава в стотици магазини по целия свят, включително САЩ, Австралия, Близкия Изток и над 15 държави в Европа, сред които и България.
LIST е италианска марка, която предлага луксозно дамско облекло и аксесоари. List е създадена през 1991 година от Рубен Дел`Аричиа и Джиуло Москати. Понастоящем магазини на LIST има в 27 страни, от Монреал до Дубай. Марката носи ясно послание – Висококачествена италианска мода на изненадващо приемливи цени. Концепцията на марката LIST е силна и отличима – тя е съпоставима с италианската чувственост, прекрасни дизайни и прецизна изработка с rталианско качество. LIST означава още свежест и динамика, по време на текущия сезон марката постоянно обновява своите предложения с мини колекции, които стимулират въображението на дамите и желанието им да са модерни.
Създателят на Boux Avenue е корифея на индустрията за бельо Тио Пафитис, който стои зад популярната марка La Senza. Boux Avenue предлага бельо, което е налично в размери от 6 до 20 и размер на чашката от 65А до 90Н. Магазините на Boux Avenue се отличават с изключително обслужване – обръща се специално внимание на нуждите на всеки клиент. При нас могат безплатно да Ви вземат мерки и да Ви дадат съвети за това кой размер е най-подходящ за вас, в случай, че не сте сигурни. За по-голямо удобство на клиентите бельото е подредено в малки чекмеждета според размера. В пробните има интерком система, която да Ви свърже с консултантите, както и три различни режима на осветление, имитиращи дневна, приглушена светлина и нощ. Безплатно опаковане на подаръци допълва усещането, че се намирате в бутик, при това на съвсем приемливи цени.
Silvian Heach е италианска марка за дамско облекло, чанти, обувки, аксесоари. SILVIAN HEACH е създадена през 2002 година от двама съоснователи – Мена Марано и Джузепе Аматуро. Техният професионализъм и усет към модата веднага разкриват на света същността на бранда: постоянство, страст, внимание към нуждите на жените и неуморим интерес към модата. Това са основните ценности на SILVIAN HEACH. Днес магазини на марката има в повече от 30 страни.
Брандът е с изключителен усет към модните тенденции и предлага богато разнообразие от стилове – от неформално облекло до разкошни тоалети. Това е предпоставка за големия успех през годините, както и мотивацията, ентусиазма и постоянното усъвършенстване.
Г-ца Деси Бенчева и Г-н Георги Манчев, ръководещи бранд мениджърският екип на Unicorn разкриха, че някои от марките ще бъдат представени със собствени магазини и в София през 2014г. Г-ца Бенчева също така представи и тенденциите за новия сезон посредством изложените облекла и аксесоари. Избрани стилисти, модни журналисти и блогъри имаха възможността първи да видят последните колекции от представените марки. Шоурумът ще работи целогодишно и ще представя новите модни тенденции в услуга на журналисти и стилисти. Г-н Манчев обяви, че в много близко бъдеще популярната британска марка NEXT и марката символ на английския стил CLARKS също ще бъдат добавени в портфолиото на Unicorn и ще отворят магазини в СТРАНД Бургас.
На събитието присъства и г-жа Мариела Остенд-инвестиционен директор на СТРАНД Бургас.
Снимки: IGM PR agency

buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментирай