Unicorn Retail представи своя шоурум

октомври 16, 2013 Няма коментари »
Unicorn Retail представи своя шоурум

На специално медийно събитие бяха представени колекции Есен-Зима 2013-14 на Shana, Warehouse, Oasis, , French conection, Smash!, Boux Avenue, LIST и Silvian Heach
Unicorn Retail Group, най-голямата търговска модна група в България представи своя мулти марков шоурум. Едновременно с това бяха презентирани и новите колекции на избрани международни модни брандове, сред които Shana, Warehouse, Oasis, French Conection, Smash!, Boux Avenue, LIST и Silvian Heach. СТРАНД Бургас, първият лайфстайл и търговски център в страната, който отвори врати през юли 2013, вече е домакин на първите магазини на новите марки.
IMG_7275

IMG_7174

IMG_7168

IMG_7098

IMG_7080

IMG_7074

IMG_7053

IMG_7047

IMG_7039

IMG_7007

IMG_6929

IMG_6924
ПОВЕЧЕ ЗА ПРЕДЛАГАНИТЕ ЛЕЙБЪЛИ
Shana предлага дрехи, обувки и аксесоари, предимно за млади момичета. Shana е създадена през 2010 година от Хулиан Имаз, един от водещите експерти в модния бизнес.. Роден в Тудела, Имаз започва своята кариера в текстилния бизнес в Барселона, където започва да работи като доставчик на международни компании като El Corte Ingles и Inditex. Компанията му произвежда над 50 милиона бройки облекла на година за Inditex, предимно фокусирайки се върху младите хора, което се потвърждава и от създаването на Berska – марка която той ръководи от 1998 до 2000 година.
Smash разчупва скуката и смята, че всяка жена заслужава да бъде облечена по оригинален начин всеки ден от седмицата, при това на достъпни цени. Вдъхновение за бранда са дамите, които са спонтанни, независими, свободомислещи и забавни, жени, които искат да избягат от монотонната и скучна мода. Облеклата на марката отразяват този темперамент! Запазена марка на Smash! са принтовете и оригиналните щампи. Всяка колекция съдържа свежи и разнообразни дизайни с ясната цел да бъдат достъпни. Марка, която отправя недвусмислено послание – свежа, различна, младежка мода, даряваща на хората, които я носят радост и оптимистичен дух.
Warehouse е британска марка за дамско облекло и аксесоари. Първият магазин на Warehouse отваря врати в Лондон през 1976 като основната цел на марката е била да направи модата достъпна за всички. Концепцията е дело на Джеф Банкс и Морис и Майкъл Бенет. В ранните години на 80те излиза и първия иновативен за времето си каталог за поръчки по пощата на Warehouse, на чиито страници са били Наоми Кембъл, Кристи Търлингтън, Стефани Сиймур и Анди Макдауъл. През годините марката се развива и към момента има над 300 магазина. Визията на марката се запазва същата през всичките тези години, винаги следвайки най-актуалните модни тенденции. Отличителният почерк на марката продължава да бъде все така изразителен благодарение на екипа от дизайнери, които създават облекла, предназначени единствено за клиентите на Warehouse.
Oasis е британска марка за дамско облекло, обувки и аксесоари. Oasis е за всяка жена, която иска да подчертае своята женственост и индивидуалност. Марката е един от най-популярните британски брандове и предлага стилно дамско облекло, обувки и аксесоари. Освен магазините във Великобритания и Ирландия, които са над 300, брандът присъства в още 19 страни в Азия, Средния Изток и Русия. Oasis разполага с екип от дизайнери, които създават колекции единствено и само за бранда. Те се гордеят със своите женствени и очарователни дизайни, които най-накрая решават проблема на всяка жена „имам много дрехи, но нямам какво да облека“. С това те приканват всяка дама да освободи малко място в гардероба си за Oasis.Eдна от запазените марки на бранда са принтовете. От сладките полка точки до луксозни леопардови шарки, марката винаги е крачка напред в търсене на следващия актуален принт.
French Conection, позната също като FCUK е модна марка, основана през 1972 г. и базирана в Лондон, Великобритания. Марката предлага дамски и мъжки облекла и аксесоари според най-последните световни модни тенденции. Колекциите на French Connection обхващат, както ежедневни и спортно-елегантни модели, така и облекла за специални случаи и коктейл.French Connection е предпочитана марка от редица световноизвестни звезди, сред които Кейт Мидълтън, Анджелина Жоли („Мистър и мисис Смит”), Нина Добрев („Дневниците на вампира”), Джесика Алба („Sin City”) и др. French Connection се продава в стотици магазини по целия свят, включително САЩ, Австралия, Близкия Изток и над 15 държави в Европа, сред които и България.
LIST е италианска марка, която предлага луксозно дамско облекло и аксесоари. List е създадена през 1991 година от Рубен Дел`Аричиа и Джиуло Москати. Понастоящем магазини на LIST има в 27 страни, от Монреал до Дубай. Марката носи ясно послание – Висококачествена италианска мода на изненадващо приемливи цени. Концепцията на марката LIST е силна и отличима – тя е съпоставима с италианската чувственост, прекрасни дизайни и прецизна изработка с rталианско качество. LIST означава още свежест и динамика, по време на текущия сезон марката постоянно обновява своите предложения с мини колекции, които стимулират въображението на дамите и желанието им да са модерни.
Създателят на Boux Avenue е корифея на индустрията за бельо Тио Пафитис, който стои зад популярната марка La Senza. Boux Avenue предлага бельо, което е налично в размери от 6 до 20 и размер на чашката от 65А до 90Н. Магазините на Boux Avenue се отличават с изключително обслужване – обръща се специално внимание на нуждите на всеки клиент. При нас могат безплатно да Ви вземат мерки и да Ви дадат съвети за това кой размер е най-подходящ за вас, в случай, че не сте сигурни. За по-голямо удобство на клиентите бельото е подредено в малки чекмеждета според размера. В пробните има интерком система, която да Ви свърже с консултантите, както и три различни режима на осветление, имитиращи дневна, приглушена светлина и нощ. Безплатно опаковане на подаръци допълва усещането, че се намирате в бутик, при това на съвсем приемливи цени.
Silvian Heach е италианска марка за дамско облекло, чанти, обувки, аксесоари. SILVIAN HEACH е създадена през 2002 година от двама съоснователи – Мена Марано и Джузепе Аматуро. Техният професионализъм и усет към модата веднага разкриват на света същността на бранда: постоянство, страст, внимание към нуждите на жените и неуморим интерес към модата. Това са основните ценности на SILVIAN HEACH. Днес магазини на марката има в повече от 30 страни.
Брандът е с изключителен усет към модните тенденции и предлага богато разнообразие от стилове – от неформално облекло до разкошни тоалети. Това е предпоставка за големия успех през годините, както и мотивацията, ентусиазма и постоянното усъвършенстване.
Г-ца Деси Бенчева и Г-н Георги Манчев, ръководещи бранд мениджърският екип на Unicorn разкриха, че някои от марките ще бъдат представени със собствени магазини и в София през 2014г. Г-ца Бенчева също така представи и тенденциите за новия сезон посредством изложените облекла и аксесоари. Избрани стилисти, модни журналисти и блогъри имаха възможността първи да видят последните колекции от представените марки. Шоурумът ще работи целогодишно и ще представя новите модни тенденции в услуга на журналисти и стилисти. Г-н Манчев обяви, че в много близко бъдеще популярната британска марка NEXT и марката символ на английския стил CLARKS също ще бъдат добавени в портфолиото на Unicorn и ще отворят магазини в СТРАНД Бургас.
На събитието присъства и г-жа Мариела Остенд-инвестиционен директор на СТРАНД Бургас.
Снимки: IGM PR agency

Подобни статии

Коментирай