6 правила при отслабване

юли 9, 2012 Няма коментари »
6 правила при отслабване

Не прибавяйте олиото към ‚забранения списък‘. Усвояването на мазнините от организма е най-дълго. А това поддържа ситостта ви. В противен случай, се огладнява по-бързо. Дневната доза на олио, не бива да надвишава 4-5 супени лъжици. Супа от 4-5 чаши вода, трябва да съдържа половин супена лъжица олио. Към 1кг зеленчуково ястие – 1/2 кафяна чаша олио. Към салатата – 1/2 кафяна лъжичка олио.
Не се отказвайте от въглехидратите. Първото нещо, което повечето хора правят при започване на диета, е премахване на тестените изделия от трапезата. 50-60% от енергията, нужна на организма, се осигурява от въглехидратите. Т.е. тялото се нуждае от 300-350 грама въглехидрати на ден.
Не прекалявайте с протеините. Приемането на храни, богати на протеини, е равносилно на ‚мазна‘ храна. Това забавя метаболизма и натоварва бъбреците. Дневната нужда от протеини е 18%.
Не пържете, a варете. Намалете приема на пържена храна до 1-2 пъти месечно. Предпочитайте печени и варени ястия.
Не пропускайте основните хранения. Когато не се храните редовно, организма взема нужната си енергия от мастната тъкан. След това връща набавената храна обратно към мазнините и то в изобилие.
Не яжте преди лягане. Полезно за организма и метаболизма е вечерята преди 19:00. Ако ежедневието не ви го позволява, опитайте ядете 4 часа преди лягане. Яжте леки и нискокалорийни храни.

Снимка: oxygenmag.com
buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментари са забранени.