6 правила при отслабване

юли 9, 2012 Няма коментари »
6 правила при отслабване

Не прибавяйте олиото към ‚забранения списък‘. Усвояването на мазнините от организма е най-дълго. А това поддържа ситостта ви. В противен случай, се огладнява по-бързо. Дневната доза на олио, не бива да надвишава 4-5 супени лъжици. Супа от 4-5 чаши вода, трябва да съдържа половин супена лъжица олио. Към 1кг зеленчуково ястие – 1/2 кафяна чаша олио. Към салатата – 1/2 кафяна лъжичка олио.
Не се отказвайте от въглехидратите. Първото нещо, което повечето хора правят при започване на диета, е премахване на тестените изделия от трапезата. 50-60% от енергията, нужна на организма, се осигурява от въглехидратите. Т.е. тялото се нуждае от 300-350 грама въглехидрати на ден.
Не прекалявайте с протеините. Приемането на храни, богати на протеини, е равносилно на ‚мазна‘ храна. Това забавя метаболизма и натоварва бъбреците. Дневната нужда от протеини е 18%.
Не пържете, a варете. Намалете приема на пържена храна до 1-2 пъти месечно. Предпочитайте печени и варени ястия.
Не пропускайте основните хранения. Когато не се храните редовно, организма взема нужната си енергия от мастната тъкан. След това връща набавената храна обратно към мазнините и то в изобилие.
Не яжте преди лягане. Полезно за организма и метаболизма е вечерята преди 19:00. Ако ежедневието не ви го позволява, опитайте ядете 4 часа преди лягане. Яжте леки и нискокалорийни храни.

Снимка: oxygenmag.com

Подобни статии

Коментари са забранени.