5 мита за пилатес

февруари 27, 2013 Няма коментари »
5 мита за пилатес

В днешно време всеки прави пилатес – холивудски знаменитости, спортисти, танцьори.

  1. С пилатес се отслабва. Изследванията показват, че пилатеса укрепва мускулите и подобрява гъвкавостта, но не оказва голямо влияние върху намаляването на килограмите. По –добро действие ще има ходенето или карането на велосипед. Но не забравяйте, че с пилатес укрепвате мускулите отвътре навън и така намаляте риска от контузии.
  2. Пилатеса е само за жени. Пилатес може да се практикува като от жени, така и от мъже. Все пак е създадена от г-н Джоузеф Пилатес. Звезди като Коби Брайънт, Тайгър Уудс, Хю Грант и още много други, поддържат формата си с такива упражнения. Но е полезна при нас жените, защото укрепва долната коремна област и долната част на матката, като не позволява увисването.
  3. Трябва да си гъвкава, за да правиш пилатес. С правилният треньор и редовни тренировки, всеки човек ще стане достатъчно гъвкав за пилатес.
  4. С пилатес ставаме по-високи. Абсолютно погрешно впечатление. С тези упражнения оправяме стойката си и така достигаме максималната дължина на тялото си.
  5. Може да преподаваш пилатес, след преминаване на семинар. Това е невъзможно, но за съжаление е практика у нас. Един успешен пилатес инструктор изисква продължително обучение и познания в областта на анатомията, биомеханиката, техниките, психологията и т.н.

buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментирай