5 мита за пилатес

февруари 27, 2013 Няма коментари »
5 мита за пилатес

В днешно време всеки прави пилатес – холивудски знаменитости, спортисти, танцьори.

  1. С пилатес се отслабва. Изследванията показват, че пилатеса укрепва мускулите и подобрява гъвкавостта, но не оказва голямо влияние върху намаляването на килограмите. По –добро действие ще има ходенето или карането на велосипед. Но не забравяйте, че с пилатес укрепвате мускулите отвътре навън и така намаляте риска от контузии.
  2. Пилатеса е само за жени. Пилатес може да се практикува като от жени, така и от мъже. Все пак е създадена от г-н Джоузеф Пилатес. Звезди като Коби Брайънт, Тайгър Уудс, Хю Грант и още много други, поддържат формата си с такива упражнения. Но е полезна при нас жените, защото укрепва долната коремна област и долната част на матката, като не позволява увисването.
  3. Трябва да си гъвкава, за да правиш пилатес. С правилният треньор и редовни тренировки, всеки човек ще стане достатъчно гъвкав за пилатес.
  4. С пилатес ставаме по-високи. Абсолютно погрешно впечатление. С тези упражнения оправяме стойката си и така достигаме максималната дължина на тялото си.
  5. Може да преподаваш пилатес, след преминаване на семинар. Това е невъзможно, но за съжаление е практика у нас. Един успешен пилатес инструктор изисква продължително обучение и познания в областта на анатомията, биомеханиката, техниките, психологията и т.н.

Подобни статии

Коментирай