11 храни за плосък корем

август 6, 2012 Няма коментари »
11 храни за плосък корем

Много жени се оплакват от излишни килограми в кoремната област. Натрупаните мазнини около корема, са не само визуален проблем, но и представляват заплаха за здравето: диабет, чернодробна стеатоза, и значително увеличава риска от сърдечно-съдови заболявания. Може да сте с нормално тегло, според височината на тялото ви. Но натрупаните мазнини в коремната област, ви застрашават със затлъстяване.
Нормата при жените е до 80см, а при мъжете до 94см. Опасно е при жените над 88см, а при мъжете над 102см. В такива случаи, бъдете внимателни.
За да стегнете корема, не е достатъчно само да правите упражнения, а и да консумирате правилните храни. Със силата на хранителните вещества, увеличаването на мускулната маса и изгарянто на мазнините, ще се сдобиете с плосък корем.

11 храни за плосък корем:

Бадеми и други маслодайни семена.
Ползи: за изграждане на мускулите, намалява чувството на глад. Помага при борба със затлъстяване, сърдечно-съдови заболявания, загуба на мускули, бръчки, рак, високо кръвно налягане.

Бобови растения.
Ползи: за изграждане на мускулите, изгарянето на мазнините, регулира храносмилането. Помага при борба със затлъстяване, рак на дебелото черво, сърдечни заболявания, високо кръвно налягане.

Спанак и други зеленолистни зеленчуци.
Възползвайте се, за да образувате щит срещу свободните радикали в тялото, и да останете далеч от застаряването. Помага при борбас рак, сърдечни заболявания, инсулт, затлъстяване и остеопороза.

Мляко и млечни продукти (ниско съдържание на мазнини или без мазнини).
Ползи: за силни мускули, загуба на тегло.Лек срещу остеопороза, затлъстяване, високо кръвно налягане и рака.

Овесени трици (без добавена захар).
Увеличават енергията, намаляват LDL холестерола, регулират баланса на кръвната захар и чревната система. Помагат в борбата със сърдечно-съдови заболявания, диабет, рак на дебелото черво, както и затлъстяването.

Яйца.
Поддържат изграждането на мускулите, изгарянето на мазнините. Помагат при затлъстяване.

Пуешко и други постни меса.
Поддържа мускулната маса, укрепва имунната система. Помага при борбата със затлъстяването и други заболявания.

Фъстъчено масло.
Ползи: Поддържа изграждането на мускулите, изгарянето на мазнините. Помага при борбата със затлъстяването, загубата на мускулна маса, бръчки, сърдечни заболявания.

Зехтин.
Намалява холестерола, укрепва имунната система. Бори се със затлъстяване, рак, сърдечни заболявания, високо кръвно налягане.

Пълнозърнест хляб и зърнени храни.
Ползи: предпазва тялото от съхраняване на мазнини. Бори се със затлъстяване, рак, високо кръвно налягане и сърдечни заболявания.

Червени плодове, като малини и къпини.
Предпазва сърцето, поддържа здравето на очите. Имат положителен ефект върху краткосрочната памет, баланса и координацията. Предпазва от сърдечно-съдови заболявания, рак и затлъстяването.
За да се възползвате от ефекта на тези храни, трябва да ги включите в менюто си два или повече пъти на ден.

Снимка: tescodiets.com

Подобни статии

Коментари са забранени.