Хората, които закусват, са в по-добра форма

април 21, 2013 Няма коментари »
Хората, които закусват, са в по-добра форма

„Аз не закусвам.“ Това напоследък е практика на повечето хора. Опитайте се да си създадете навик и да се храните сутрин.Изследванията показват, че хората, които закусват, са в по-добра форма от тези, които не го правят. Храната сутрин регулира нивото на кръвната захар, ускорява метаболизма. Понеже не стомаха не е празен до обяд, не се изразходва излишна мазнина и не се качват килограми.
„Когато закусвам, огладнявам по-бързо.“ Грешно мнение, това е плод на неправилно хранене. Закусването с плодове, сокове или бисквити, са скрити капани за натрупване на мазнини. Този тип бързи храни бързо повишават кръвната захар и енергията, но само след 1 час те рязко спадат и се появяват симптоми на глад. Опитайте с протеини за закуска /мляко, сирене, ядки/, както и нерафинирани зърна /пълнозърнест хляб, пълнозърнеста зърнена закуска/.

Примерна закуска:
• Зърнена закуска(без захар, ниско съдържание на мазнини, пълнозърнеста), или овесени ядки и мляко.
• 1 чаша мляко, плодове, орехи 2-3бр.
• 1 чаена чаша кисело мляко, бисквити (пълнозърнести).
• 1 кофичка кисело мляко, 2 сушени кайсии, 1 с.л. канела.
• 1 чаша мляко, 10 бадеми или лешници.
• Тост с пълнозърнест хляб, нискомаслено сирене.
• Яйца, хляб, домати, краставици, зелен пипер.

Подобни статии

Коментирай