Упражнения за стягане на ръцете

март 29, 2012 Няма коментари »
Упражнения за стягане на ръцете

Тези упражнения, подпомагащи вашето здраве, ще тонизират тялото ви и ще ви помогнат да стегнете мускулите на ръцете, гърдите, гърба и раменете. Ако ги правите само два пъти седмично, ще подобрите физическото си състояние.

Упражнение 1

Упражнение 1

• Сгънете ръцете си.
От седнал положение, наведете се леко напред. Вземете гирички /5 до 10кг/ в двете си ръце. Последователно сгъвайте и разгъвайте ръцете си. Направете серия от 15 повторения за всяка ръка.

Упражнение 2

Упражнение 2

• Изпънете ръцете си.
Сгънете краката, единич напред, другия назад. Като си помагате с лявата ръка, наведете тялото си леко напред. Подпирайте се на крака си. В дясната ръка вземете тежест /3 до 5кг/, дръжте я успоредно на земята. Протягайте дясната ръка назад и връщайте напред. Направете серия от 15 движения, за всяка една от ръцете.

Упражнение 3

Упражнение 3

• Горни мускули на гърба.
Седнете на стол. Свийте краката си. Вземете две гирични, по една във всяка ръка, не повече от 5кг. Дръжте ръцете си близо до раменете. Сгъвайте и разгъвайте бавно. Направете серия от 10 повторения.

Подобни статии

Коментари са забранени.