Упражнения за стягане на ръцете

март 29, 2012 Няма коментари »
Упражнения за стягане на ръцете

Тези упражнения, подпомагащи вашето здраве, ще тонизират тялото ви и ще ви помогнат да стегнете мускулите на ръцете, гърдите, гърба и раменете. Ако ги правите само два пъти седмично, ще подобрите физическото си състояние.

Упражнение 1

Упражнение 1

• Сгънете ръцете си.
От седнал положение, наведете се леко напред. Вземете гирички /5 до 10кг/ в двете си ръце. Последователно сгъвайте и разгъвайте ръцете си. Направете серия от 15 повторения за всяка ръка.

Упражнение 2

Упражнение 2

• Изпънете ръцете си.
Сгънете краката, единич напред, другия назад. Като си помагате с лявата ръка, наведете тялото си леко напред. Подпирайте се на крака си. В дясната ръка вземете тежест /3 до 5кг/, дръжте я успоредно на земята. Протягайте дясната ръка назад и връщайте напред. Направете серия от 15 движения, за всяка една от ръцете.

Упражнение 3

Упражнение 3

• Горни мускули на гърба.
Седнете на стол. Свийте краката си. Вземете две гирични, по една във всяка ръка, не повече от 5кг. Дръжте ръцете си близо до раменете. Сгъвайте и разгъвайте бавно. Направете серия от 10 повторения.buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментари са забранени.