Упражнения за стегнати гърди

декември 6, 2013 Няма коментари »
Упражнения за стегнати гърди

Искате да иамте красив и стегнат бюст? Тогава защо не опитате тези страхотни упражнения за повдигане и оформяне на гърдите? Със сигурност ще останете доволни от резултатите !
2
Лицеви опори с медицинска топка.
Тези лицеви опори са едно от най-ефективните упражнения за повдигане на бюста. Направете 2 серии по 10 повторения.
Вдигане на тежести.
Леки гири са също много подходящо упражнение за гърдите. Вземете един чифт леки гири, изправете гърба, като държите коленете леко свити. След това започнете да повдигате дъмбелите над главата си, образувайки позиция “ Y „. Спуснете обратно до центъра и повторете движението 3 пъти по 10.
Планк.
Започнете тази ефективна тренировка в състояние дъска и след това повдигайте всяка ръка, така че да сте в позиция за лицева опора. Повторете това упражнение 12 пъти. Скоро ще накарате другите да ви завиждат .

Планк 2.
Това е още едно упражнение за повдигане на бюста, което трябва да опитате. Застанете в позиция дъска. Уверете се, че тялото ви образува права линия. Стойте 60 секунди. Повторете упражнението 2 пъти.
Снимки: becomegorgeous.com

Подобни статии

Коментирай