Упражнения за премахване на коремните мазнини

октомври 28, 2013 Няма коментари »
Упражнения за премахване на коремните мазнини

Кой казва, че трябва да впечатлявате с плосък корем само през летните дни? За да сте здрави и уверени в себе си, е нужно само да правите тези упражнения за премахване на коремните мазнини.
Коремни преси
Коремни преси. Няма как да постигнете желаният ефект без тях. Легнете по гръб и свийте краката. Поставете ръцете под главата и се вдигнете до нивото на коленете. Може да комбинирате с извиване на тялото в ляво и дясно. Започнете с 3 серии по 15, след това 3 серии по 30. Ако не са ви достатъчни, увеличете на 50.
Колело. Това упражнение е познато на всички. Легнете по гръб. Свийте краката и ги повдигнете във въздуха. Започнете да имитирате каране на колело.
Вакуум
Вакуум. Легнете по корем. Повдигнете се на лакти, свийте корема и стегнете дупето. Останете така 15 секунди. Следващите дни увеличете на 30 секунди.

Подобни статии

Коментирай