Топене на коремните мазнини

октомври 8, 2012 1 Коментар »
Топене на коремните мазнини

Ако искате да стопите мазнините в коремната област, има специален режим, който ще ви помогне. Трябва да спазвате диетата 3 седмици. Но не забравяйте, че е необходимо да се движите и да правите подходящи упражнения. На 21-я ден ще сте изумени от резултата.

ДВИЖЕНИЕ
Започнете деня с разходка за 30-35мин. Продължете с упражненията.

Коремни преси.
Лежите по гръб. Краката са свити в коленете. Ръцете са зад тила. Повдигате тялото към краката. Повторете упражнението 50 пъти сутрин и вечер.

Движение с пръчки.
Изправена сте. Краката са изправени и здраво стъпили на земята. Слагате пръчка/точилка/ на врата и си поставяте двете ръце върху нея. Започвате да движите горната част на тялото, ритмично, наляво и надясно. Повторете упражнението няколко минути.

Странична дъска.
Легнала на дясната страна на тялото си, изпъвате ръката, така че тялото да се повдигне. Краката служат за опора, едното стъпало под другото. Тялото е изпънато като дъска. Спуснекате ханша към пода, без да го докосвате, след което повдигнете ханша нагоре. Ако ви е трудно, изпълнявайте това упражнение от лакът, а не от длан. Или ако го правите от длан, не слизайте много ниско и така е по-лесно. Повторете 10 пъти.

ХРАНЕНЕ
Започнете деня с чаша топла вода с пресен лимон/10капки/ и мед/половин супена лъжица/.

Закуска: 1 обелена зелена ябълка, 1 твърдо праскова.

Късна закуска: кибритена кутийка сирене, нискомаслено.

Обяд: 1 порция печено пиле (без кожата), зелена салата.

Следобедна закуска (15.00часа): 3-4 овесени бисквити.

Следобедна закуска (17:30 ч.): 1 зелена ябълка.

Вечеря: Фасул със зехтин(с ниско съдържание на мазнини), 1 филия пълнозърнест хляб, сезонна салата.

Нощна закуска: 1 чаша нискомслено мляко с канела, без захар.

Забранени храни:
– Кола, сладки и газирани напитки

– Пържено

– Животински мазнини (масло, сметана, яйчни жълтъци, мазни млечни продукти, тлъсти меса, пълномаслено мляко)

– Алкохол (особено бира)

– Бяло брашно

– Бяла захар

– Противозачатъчните хапчета

– Прекалена спане през деня

– Шоколад

– Маслени бисквитки

– Чипс

ДУШ
Масажирайте с кръгови движения коремната област за 5мин със стягащ лосион или био крем за стягане на корема.

Снимки: diettastic.com
buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

1 Коментар

  1. Гери октомври 11, 2012 в 09:02 -

    Третото упражнение е доста трудно :(

Коментирай