Топене на коремните мазнини

октомври 8, 2012 1 Коментар »
Топене на коремните мазнини

Ако искате да стопите мазнините в коремната област, има специален режим, който ще ви помогне. Трябва да спазвате диетата 3 седмици. Но не забравяйте, че е необходимо да се движите и да правите подходящи упражнения. На 21-я ден ще сте изумени от резултата.

ДВИЖЕНИЕ
Започнете деня с разходка за 30-35мин. Продължете с упражненията.

Коремни преси.
Лежите по гръб. Краката са свити в коленете. Ръцете са зад тила. Повдигате тялото към краката. Повторете упражнението 50 пъти сутрин и вечер.

Движение с пръчки.
Изправена сте. Краката са изправени и здраво стъпили на земята. Слагате пръчка/точилка/ на врата и си поставяте двете ръце върху нея. Започвате да движите горната част на тялото, ритмично, наляво и надясно. Повторете упражнението няколко минути.

Странична дъска.
Легнала на дясната страна на тялото си, изпъвате ръката, така че тялото да се повдигне. Краката служат за опора, едното стъпало под другото. Тялото е изпънато като дъска. Спуснекате ханша към пода, без да го докосвате, след което повдигнете ханша нагоре. Ако ви е трудно, изпълнявайте това упражнение от лакът, а не от длан. Или ако го правите от длан, не слизайте много ниско и така е по-лесно. Повторете 10 пъти.

ХРАНЕНЕ
Започнете деня с чаша топла вода с пресен лимон/10капки/ и мед/половин супена лъжица/.

Закуска: 1 обелена зелена ябълка, 1 твърдо праскова.

Късна закуска: кибритена кутийка сирене, нискомаслено.

Обяд: 1 порция печено пиле (без кожата), зелена салата.

Следобедна закуска (15.00часа): 3-4 овесени бисквити.

Следобедна закуска (17:30 ч.): 1 зелена ябълка.

Вечеря: Фасул със зехтин(с ниско съдържание на мазнини), 1 филия пълнозърнест хляб, сезонна салата.

Нощна закуска: 1 чаша нискомслено мляко с канела, без захар.

Забранени храни:
– Кола, сладки и газирани напитки

– Пържено

– Животински мазнини (масло, сметана, яйчни жълтъци, мазни млечни продукти, тлъсти меса, пълномаслено мляко)

– Алкохол (особено бира)

– Бяло брашно

– Бяла захар

– Противозачатъчните хапчета

– Прекалена спане през деня

– Шоколад

– Маслени бисквитки

– Чипс

ДУШ
Масажирайте с кръгови движения коремната област за 5мин със стягащ лосион или био крем за стягане на корема.

Снимки: diettastic.com

Подобни статии

1 Коментар

  1. Гери октомври 11, 2012 в 09:02 -

    Третото упражнение е доста трудно 🙁

Коментирай