Стягане на ханша

март 29, 2012 Няма коментари »
Стягане на ханша

Ханшът е символ на женсвеността при дамите.
Единственото,което трябва да направите, за да имате красив и стегнат ханш, е да отделите част от времето си и да сте търпеливи.
Водата е важна част от живота ни. Трябва да я пестим, но и да я пием. Безспорен е нейният ефект върху кожата и храносмилателната система. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пийте по 8 чаши вода на ден.
За да имате женствена извивка, трябва да размърдате мускулите в тази област.

Упражнение за стегнато дупе

Упражнение за стегнато дупе

Идеалното упражнение е, да легнете по гръб и да повдигате ханша нагоре. Правете по 10 повторения на ден. Опитайте се да задържате повдигнат ханша за 10 секунди. Повторете това упражнение 4 пъти.
След душ, масажирайте тази област със студена вода. Студената вода е много ефективна за стегнато дупе.
Не стойте неподвижни. Движете се, ходете пеш, използвайте стълбите, а не асансьора.

Подобни статии

Коментари са забранени.