Предложения за изгаряне на 500 калории

юли 12, 2012 Няма коментари »
Предложения за изгаряне на 500 калории

С кардио упражнения може лесно да изгорите 500 калории. Физическата активност, без значение каква, е полезна не само за загубата на тегло и влизане на тялото във форма, а също и по отношение на сърдечно-съдовите заболявания.

Бягане. Бягането на пътека в залата, или на открито в парка, е между най-ефектвните кардио упражнения. Натоварва и стяга мускулите, особено в долната част на тялото.
Как да изгорите 500 калории с бягане:
Ако сте 80кг, бягайте с 9км/час, за 40мин;
70кг, бягайте с 9км/час, 45мин;
60кг, бягайте с 9км/час, 53мин.

Предложения за изгаряне на 500 калории

Предложения за изгаряне на 500 калории

Велосипед. Карането на колело е също ефективен начин за изгаряне на калории. Степента на горене зависи от бързината на въртене на педалите.
Как да изгорите 500 калории с велосипед:
Ако сте 80кг, карайте с 20км/час, за 47мин;
70кг, карайте с 20км/час, 54мин;
60кг, карайте с 20км/час, 63мин.

Снимки: hipster-tribe.combuy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментари са забранени.