Преборете стареенето с 20 супер храни

октомври 9, 2013 Няма коментари »
Преборете стареенето с 20 супер храни

Въпреки, че нищо не може да спре или върне времето, можем да направим всичко възможно, за да го забавим. Ако търсите естествен начин да преборите стареенето и да изглеждате млади, опитайте тези 20 супер храни.
Боровинки.
Когато става за анти-стареещи молекули, антиоксидантите са черешката на тортата. Те могат да забавят процеса на стареене и дори да помогнат за възстановяване на увредените клетки в тялото. Боровинките са една от най-богатите на антиоксиданти храна.
Салса.
Храни, направени от домати, съдържат ликопен , важен хранителен елемент , който може да намали риска от някои видове рак . Ликопенът има анти- стареещи свойства.
Ядки.
Ако търсите здравословна закуска , опитайте с ядки. Не само потискат апетита. Те съдържат магнезий, желязо , цинк , калий, селен , мед, фибри и здравословни видове мазнини.
Портокалов сок.
Започнете деня с една чаша портокалов сок. Заредете тялото с бета каротин , витамин C и много други анти-стареещи елементи . Портокаловият сок е също така естествен източник на енергия.
Хлорела.
За да запазите кожата си млада , добавете хлорела (вид зелено, едноклетъчно, микро водорасло, което съдържа най-големите концентрации на хлорофил в света.) към вашата диета . Това е супер храна, която може да стимулира растежа на епидермалните клетки.
Риба.
Когато става дума за омега- 3 мастни киселини , рибата е един от най-добрите възможни източници .
Броколи.
За да се чувствате млади, яжте брокли няколко пъти седмични, за премахване на токсините. Гответе пресни зеленчуци, а не замразени.
Зелен чай.
Изследванията предполагат връзка между пиенето на зелен чай и намаленият шанс за поява на рак на гърдата . Научната обосновка е фактът , че зеленият чай помага ограничаването количеството на естроген в организма . Изобилието от естроген може да увеличи вероятността за рак на гърдата.
Спанак.
Спанакът е богат на желязо и калций . Той също съдържа каротиноиди , които са полезни за здравето на очите.
Кафе.
Кафето не само ви осигурява свежо начало на деня, то също може да има положителен ефект върху здравето ви. Процентите заболели от рак на дебелото черво, сред тези, които пият кафе редовно, са по-ниски.
1Ябълка.
Ябълката ще ви осигури кверцетин – молекула, която поддържа мозъка млад и здрав.
Канела.
Канелата е фантастичен заместител на захарта , когато искате да добавите малко вкус към храната. Тази суперхрана също има свойства, които помагат да се избегне преждевременноте стареене.

Кафяв ориз.
Комплексните въглехидрати , намиращи се в кафявия ориз са идеалният начин да получите енергия , за да живеете с пълна скорост. В допълнениесъдържа голямо количество витамин В и фибри.
Яйца.
Няколко яйца всяка седмица, може да ви заредят с необходимото количество каротеноиди.
Моркови.
Яденето на един суров морков на ден прави чудеса по отношение запазване на силна имунна система, за да може да се преборите с болестите . Морковите намаляватриска от някои видове рак.
Соево мляко.
Ако не сте опитвали досега, ви препоръчвам да го направите. Консумацията на соево мляко може да улесни прехода към менопаузата , а също и борбата с остеопорозата.
Овесена каша.
Овесената каша съдържа разтворими фибри, които могат да намалят нивото на лошия холестерол, което укрепва сърдечно-съдовата система.
Авокадо.
Авокадото има множество анти-стареещи агенти. На първо място, моно-наситените мастни киселини ще запазят сърцето виздраво . На второ място, авокадоте ще ви помогне да усвоите други елементи, като ликопен и бета-каротин .
Шоколад.
Ами ако ви кажа, че яденето на шоколад помага да останете млади? Това е вярно. Натуралният шоколад с по-висок процент какао, ви предпазва от съсирване на кръвта и намалява холестерола.
Вода.
Въпреки че може да бъде пренебрегвана, водата със сигурност принадлежи към категорията суперхрани и е от съществено значение да останете млади . Тя дава на тялото ви силата да експулсира токсини и запазва кожата мека и гладка . Водата може да помогне на косата и ноктите да запазят естествения си блясък .

Подобни статии

Коментирай