Правила на здравословното отслабване

ноември 14, 2012 Няма коментари »
Правила на здравословното отслабване

1. Пийте зелен чай. Изследванията доказват, че тази напитка ускорява метаболизма ви. 2-3 чаши на ден, ще ви помогнат да отслабнете.
2. Яжте овесени ядки. Поради високото съдържание на фибри, и ниското на калории, те да идеалната енергийна закуска. 4-5 лъжици, смесени с кисело мляко, ще повишат нивото ви на издръжливост.
3. Не използвайте твърди масла. Гответе и се хранете балансирано, с течни такива.
4. Увеличете приема на течности. Така не само ще се хидратирате, а и ще се чувствате сити.
5. Спортувайте. Недопустимо е да мислите, че ще отслабнете без спорт. Планирайте дните си за упражнения: 3 пъти седмично, по 30 или по 45мин.
6. Увеличете консумацията на калций. Изследванията доказват, че хората, които се хранят с продукти, богати на калций, отслабват повече. 3 порции на ден млечни продукти са достатъчни.
7. Увеличете консумацията на протеини. Може да си ги осигурите като се храните с пиле, бобови растения и сирене.
8. Четете етикетите. Проверявайте съдържанието на калории в храните. Консумирайте повече зеленчуци.
9. Увеличете приема на фибри. 30г на ден са достатъчни. Консумирайте повече ябълки, макарони, ядки, пълнозърнест хляб, зеленчуци.
10. Внимавайте с консумацията на чай и кафе. Пийте ги неподсладени, с нискомаслено мляко, без сметана.
11. Осигурете си балансирано хранене. Редовно включвайте протеини, въглехидрати, млечни групи, и не забравяйте да зеленчуците.
12. Вечеряйте със зеленчуци. Правете си салати, а ако сте по-гладни, зеленчукови ястия. Може да добавите пилешко и сирене.
13. Спазвайте правилото на 5те минути. След всяко ястие си почивайте, преди следващото. Хранете се бавно. Така ще ядете по-малко и по-бързо ще се заситите.
14. Не консумирайте алкохол, ако е възможно. Той има висока калорийност и се възприема като телесна мазнина.
15. Спрете нощните закуски. Вечеряйте 3 часа преди да си легнете. Не яжте нищо 2 часа преди сън.
16. Дъвчете повече. Така ще улесните храносмилането, ще се заситите по-бързо и ще се предпазите от болести на храносмилателната система.
17. Поставете си цел. Определете колко искате да отслабнете. Полезно е да свалите от 2-4кг на месец.
18. Не бъдете лакоми. Сипвайте си малки порции с повече гарнитура от зеленчуци и големи салати.
19. Записвайте си какво ядете. Така ще видите грешките си и можете да ги поправите.
20. Не пропускайте междинните хранения. Правете си малки закуски през 4-5 часа.
21. Хранете се с ръката, която не използвате за писане. Така ще ядете по-бавно и по-малко.
22. Следете правилото за „Не напълно сит“. Станете от трапезата, малко преди да се нахраните.
23. Не бягайте, вървете. Бързото ходене гори повече калории.
24. Подтиснете желанието си за сладко. Ако не устоите, изяжте половин банан, 2 ореха и 1 чаша мляко с канела.
25. Не се отказвайте. Дори ако започнете да качвате, вместо да сваляте килограми, да се подувате или разширявате, заради мускулната маса. Теглете се веднъж седмично, на празен стомах. Бъдете постоянни.

Снимка: sm4em.orgbuy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментирай