Отслабване и спорт – за какво да внимаваме?

декември 12, 2013 Няма коментари »
Отслабване и спорт – за какво да внимаваме?
  1. Внимавайте да сваляте 0.5-1.0 кг седмично, докато спортувате.
  2. Замервайте телесните мазнини и процента на мускулната си маса.
  3. Ако гладувате и спортувате, съответно се потите обилно, може да възникне тежко увреждане на органите.
  4. Когато спортувате, избягвайте храни, които образуват газове. Това са: пържено, боб, сушени ядки, сушени плодове, пикантни храни, сурови зеленчуци, правещи газове( зеле, карфиол, цвекло, репички , и т.н.а ).
  5. Стойте далеч от храна, водеща до задържането на вода. Това са много солени храни, сирене, козе сирене, маслини, бульон, горчица, кисели краставички, кетчуп, чипс, всички консервирани храни, масло, сушени плодове, какао, готови салатни сосове, месни сосове и готови супи.
  6. Предпочитайте лесни за смилане храни. Като обелени плодове, плодови компоти, пълнозърнест хляб, ниско маслено сирене, плодове с кисело мляко, сушени кайсии, ниско маслено прясно мляко с мед, десерти с ниско съдържание на мазнини.
  7. Хранете се два часа преди тренировка. В противен случай ще имате храносмилателни проблеми, гадене и дори повръщане.
  8. Стойте далеч от мазни храни.
  9. Яжте храни с висок гликемичен индекс, например банани.
  10. Направете си режим с три основни хранения и две междинни закуски на ден.
  11. Трябва да внимавате да не пропуснете хранене.
  12. Консумирайте храни от всички хранителни групи, заедно.

Снимки:pudra.com

Подобни статии

Коментирай