Колко калории съдържат плодовете?

август 20, 2012 Няма коментари »
Колко калории съдържат плодовете?

В тази статия ще прочетете какви са ползите на плодовете за нашето тяло, колко калории, какви полезни съставки и витамини се съдържат в тях.
Като начало е важно да знаем, че нито един плод няма холестерол. Плодовете съдържат естествени захари. Глюкозата в тях е основен източник на енергия за мозъка. Като ядем плодове, освежаваме паметта си. Те са богати на фибри, витамини и минерали.

Череша
(100 гр. череши = 70 калории)
Мощно обезболяващо, аналгетичен ефект, анти-канцерогенните, анти-микробни, противовъзпалителни и антиоксидантни свойства. Понижава кръвната захар и холестерола. Регулира храносмилането.

Грозде
(100 гр. грозде = 65 калории)
Регулира функционирането на бъбреците и стимулира сърдечния ритъм. Черният дроб се прочиства. Улеснява храносмилането. Много полезно за развитието на бебетата. Въпреки това, гроздето е с високо съдържание на калории.

Кайсия
(1 кайсия = 15 калории)
Препоръчва се при анемия. Има положително въздействие върху здравето на косата и кожата. Помага за превенцията на рака на белия дроб и сърдечно-съдови заболявания.

Смокиня
(1 смокиня = 37 калории)
Дава енергия и сексуална мощ. Понижава високото кръвно налягане. Увеличава костната плътност.

Ананас
(1 резен ананас = 43 калории)
Бори се с бактериите и паразитите. Улеснява храносмилането. Намалява риска от възпаление.

Ябълка
(1 ябълка = 63 калории)
Почиства кръвта и бъбреците. Дава яркост и красота на кожата. Полезна е при настинки и кашлица. Понижава холестерола. Помага да се контролира храносмилането. Понижава високото кръвно налягане. Поддържа кръвната захар под контрол. Полезна е при ревматизъм и безсъние.

Банан
(1 банан = 105 калории)
Полезен е за сърцето и мускулната система. Препоръчва се при умора, диария, високото кръвно налягане. Регулира съня. Помага за предотвратяване на язва.

Киви
(1 киви = 46 калории)
Има антиоксидантни свойства, витамин С. Полезно за контрол на кръвната захар. Помага за предотвратяване на рак на дебелото черво. Осигурява защита срещу астма. Намалява количеството на мазнините в кръвта.

Праскова
(1 праскова = 42 калории)
Предпазва от сърдечни заболявания и рак. Помага за храносмилането. Осигурява редовната работа на бъбреците и жлъчния мехур.

Снимка: thescienceofeating.com

Подобни статии

Коментари са забранени.