Какво се яде преди тренировка?

септември 16, 2013 Няма коментари »
Какво се яде преди тренировка?

Трябва да внимавате какво ядете преди да започнете вашата тренировка. Ако искате упражненията ви да имат ефект, следвайте подходящ план за хранене. Убедете се в здравословното съдържание и качеството на продуктите.
Организмът се нуждае от качествени въглехидрати, постни протеини и защитаващи сърдечно-съдовата дейност мазнини. Мускулите, по време на тренировка, се нуждаят като източник на енергия от въглехидрати. Протеините са нужни за изграждането и защитата на мускулите.

За какво трябва да внимавате?
Направете лека закуска 30 минути преди тренировка.
Избягвайте мазнини и фибри, защото процеса на храносмилането им е по-дълъг.
Не яжте храни с високо съдържание на захар /въглехидратни продукти с бяла захар/, те повишават много бързо кръвната захар.
Консумирайте постни протеини преди тренировка.

Примери за лека закуска преди тренировка.

  • Резени ябълка, поръсени с канела и нискомаслено кисело мляко.
  • Протеинов шейк.
  • Смесени ядки/сурови/.
  • Пълнозърнести крекери и нискомаслено сирене.

Подобни статии

Коментирай