Какво се яде преди тренировка?

септември 16, 2013 Няма коментари »
Какво се яде преди тренировка?

Трябва да внимавате какво ядете преди да започнете вашата тренировка. Ако искате упражненията ви да имат ефект, следвайте подходящ план за хранене. Убедете се в здравословното съдържание и качеството на продуктите.
Организмът се нуждае от качествени въглехидрати, постни протеини и защитаващи сърдечно-съдовата дейност мазнини. Мускулите, по време на тренировка, се нуждаят като източник на енергия от въглехидрати. Протеините са нужни за изграждането и защитата на мускулите.

За какво трябва да внимавате?
Направете лека закуска 30 минути преди тренировка.
Избягвайте мазнини и фибри, защото процеса на храносмилането им е по-дълъг.
Не яжте храни с високо съдържание на захар /въглехидратни продукти с бяла захар/, те повишават много бързо кръвната захар.
Консумирайте постни протеини преди тренировка.

Примери за лека закуска преди тренировка.

  • Резени ябълка, поръсени с канела и нискомаслено кисело мляко.
  • Протеинов шейк.
  • Смесени ядки/сурови/.
  • Пълнозърнести крекери и нискомаслено сирене.

buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментирай