Здравословна храна за успешна кариера.

април 24, 2012 Няма коментари »
Здравословна храна за успешна кариера.

Докато се издигате главоломно в кариерата, здравословното хранене ще бъде най-добрият ви съюзник!

Хранете се здравословно, за да имате успешна кариера.
Начинът ви на хранене определя вашата концентрация, мозъчната ви дейност, вниманието и паметта ви. Като цяло има голямо влияние върху вашите способности. За да не останете без въздух, докато изкачвате стълбата на успеха, хранете се здравословно.
Закуската да се превърне в навик.
Закуската е най-важното хранене за деня. В забързания модерен свят, често я пропускате. А организма има нужда от подсилване. След 8-10 часовия застой през нощта, за пробуждане и ободряване, ви е нужна закуска. Вечерта, докато спите, кръвната захар е спаднала, това ви кара да се чувствате уморени и отпаднали. Със събуждането, изпийте чаша топла вода, след това чаша вода със стайна температура. Хапнете филия пълнозърнес хляб, парче сирене и изпийте чаша пресен сок. Ако не разполагате с толкова време, забъркайте си кисело мляко с мюсли. Така ще се чувствате по-енергични и по-щастливи.
Не избягвайте междинните закуски.
Междинните закуски са неизменна част от здравословното хранене. В процеса на работа може да се уморите и да загубите концентрацията си. Подсилете организма с парче плод или малък сандвич. Честите хранения, намаляват риска от натрупване на мазнини.
Увеличете приема на плодове и зеленчуци.
Опитайте се да включите повече салати и плодове в менюто си. Това ще ви предпази от болести като диабет, наднормено тегло, висок холестерол и др.
Пийте вода, дори и да не сте жадни.
Усещането за жажда се появява при загуба на вода от 1% до 3%. Това води до нарушаване на водния баланс на организма. Пийте вода, без чувсто за жажда. Водата е важна част от здравословния трудов живот.
Напитките са важна тема.
Кафето е предпочитана напитка при работещите хора. Има освежаващ и ободряващ ефект, но прекомерната му употреба води до повишаване на пулса и затруднява работния процес. Пийте по 2 до 3 чаши кафе максимум. В горещите летни дни, често се прибягва до газирани напитки, с високо съдържание на захар. За предпочитане е да пиете натурални сокове, от пресни плодове или така характерният за българите айрян
Консумирайте риба.
Месото от риба е богато на фосфор и омега 3 мастни киселини. Това помага на когнитивните процеси и има положително влияние на цялостното ви здраве.
Радвайте се на слънцето.
Ако седите затворени в офисите, без пряка слънчева светлина, костите ви отслабват. Слънцето ви дава витамин Д. Опитайте се да се разхождате по 10-15 мин, за да се насити кожата ви на слънчеви лъчи.
Заедно със здравословното хранене, се увеличава качеството ви на живот. Това има положително влияние и върху вашата кариера.

Подобни статии

Коментари са забранени.