Диетични правила на 2013

януари 14, 2013 Няма коментари »
Диетични правила на 2013

Искате ли да свалите натрупаните килограми през Новата Година? Тогава следвайте диетичните правила на 2013.

Бъдете свой собствен треньор. Самомотивирайте се. Повярвайте в себе си и ще успеете.
Не яжте ако не сте гладни.
Разделете чинията си на 4 части. Балансираното хранене е много важно. Яжте протеини, кисело мляко, зърнени храни и зеленчуци, в равни количества.
Обръщайте внимание  какво и по колко ядете. Орехите са полезни за мозъчната дейност, зехтина за кръвоносната система. Но всичко в умерени количества.
Плодовете са източник на захар. Не го забравяйте. Например, един банан съдържа 100 калории. Затова една порция, не трябва да надвишава половината на този плод.
Ако сте свикнали да хрупате постоянно, използвайте вашата креативност. Пред ТВ, може да си нарежете купа магданоз, с пресен лимонов сок. Пред компютъра, опитайте с нарязани на тънки ленти морков.
Изпийте сутрешното си кафе с добавено нискомаслено мляко. Така ще останете дълго време сити.

Не пропускайте тези храни през 2013:

  • Грейпфурт.
  • Магданоз.
  • Лимон.
  • Бадеми.
  • Кисело мляко.
  • През 2013, се опитайте 2 дни в седмицата да си направите вегетарианско меню. Ето ви едно примерно:

    • Сутрин: 1 чаша прясно мляко, 3-4 супени лъжици мюсли, 1 средно голям портокал.
    • Обяд: 2 филийки хляб, 4-5 супени лъжици ястие без месо, 1 чаша кисело мляко, салата.
    • Следобедна закуска: 1 чаша кафе с мляко, 3 сушени фурми, 8-10 бадеми.
    • Вечеря: 2 филийки хляб, 4-5 супени лъжици ястие със зеленчуци, 1 чаша кисело мляко, салата.

    Подобни статии

    Коментирай