Грешно дишане по време на спорт

ноември 7, 2012 Няма коментари »
Грешно дишане по време на спорт

Начина на дишане по време на спорт е много важно. Ако си поемате въздух и издишате грешно, може да си причините световъртеж, главоболие, повдигане.

Дишане като вълк.
Ако спортувате периодично, или практикувате натоварващ спорт, може да се появи подуване на корема. Не бива да дишате прекомерно. Ако се стремите да го правите, ще ви се замае главата. Правете си почивки, за да постигнете нормално дишане.

Задържане на въздуха.
Вдигането на тежести, упражненията за издръжливост и йогата, свързани с балансирани движения, изискват повече концентрация и внимание. Често при подобен спорт, забравяме да си поемаме въздух. Това води до световъртеш, гадене, главоболие. Организмът се нуждае от кислород, за най-добри резултати и ние трябва да му го доставяме. Не забравяйте да дишате. Може да тренирате пред огледалото, за да си припомняте.

Дишане като при раждане.
Ако дишате бързо с кратки вдишвания и издишвания, не си позволявате да поемете достатъчно кислород. Така ще ви се завие свят и ще ви заболи главата.

Дишане като заек.
Това са хората, които дишат през носа. Този начин е подходящ за вас, ако имате алергии, защото космите на носа са филтър за алергени. Но при интензивни тренировки, като кардио, поемането на кислород през малките ноздри е трудно. Същевременно издишането на въглеродният диоксид е по-малко. Затова, дишайте през устата.

Снимка: fitday.com
buy xanax no prescription xanax online without prescription klonopin online pharmacy buy ativan online buy xanax no prescription buy xanax online buy valium online valium for sale tramadol online no prescription xanax online no prescription tramadol online no prescription buy valium online tramadol online no prescription

Подобни статии

Коментирай