Водна диета

юни 4, 2012 Няма коментари »
Водна диета

Остават ви няколко дни до почивката, а натрупаните 2-3кг, ви смущават… Не се притеснявайте, с водната диета, може да влезете във форма само за 5 дни. Понеже е по-скоро програма за детоксикация, не е вредна за здравето, както шоковите диети за отслабване. Богата е на супи и плодове сокове, които усилват чревната дейност. Пиенето и на лимонова вода сутрин и вечер, забавя усвобождаването на инсулин и намаля усещането за глад.

Сутрин: 1 чаша топъл лимонов сок, 1 чаша сок смес от портокал и грейпфрут, 2 резена пресен ананас, 6 ягоди и 2 супени лъжици овесени трици.

Междинна закуска: чаша чай от липа, лайка и маточина, чаша топла вода и 1 чаша чай, приготвен с 1 лъжичка джинджифил на прах.

Обяд: 2 чаши вода, 2 купи зеленчукова супа, много салата (авокадо, репички, зелен лук, крес, рукола, магданоз, домати, масло и лимон).

  • 1.Междинна закуска: 3 ореха (консумират в едночасови интервали).
  • 2.Междинна закуска: 2 резена ананас, 1 ябълка, 1 чаша чай от джинджифил на прах.
  • 3.Междинна закуска: 1 филия пълнозърнест пшеничен хляб, 1 парче сирене, домат, краставица, магданоз, 1 чаена чаша чай от лайка.

Вечеря: 2 чаши вода, 2 купи зеленчукова супа, ястие от зеленчуци (за предпочитане, с много лимон, добавя се зехтин по желание), 1 кофичка пробиотично кисело мляко.

Късна закуска: 2 резена ананас, 15-20 зрънца черно грозде, 4 пресни кайсии, 2 чаши топла лимонена вода.

Важно: Тази диета е забранена за бременни и кърмещи майки, диабетици, и сърдечно болни.

Снимка:sheknows.com

Подобни статии

Коментари са забранени.